Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Günde bir kadeh alkolün sağlık için faydalı olduğu tezi yeni bir bilimsel bir araştırmayla yalanlandı. Saygın tıp dergisi Lancet'de yayımlanan araştırmada alkol tüketimini sağlıklı kılan belirli bir miktarın olmadığı vurgulandı.
BBC Türkçe'nin aktardığına göre, saygın tıp dergisi Lancet'de...